Att samarbeta ensam.

Kategori >> Vardag
2010-11-15 @ 20:50:08


Hatar att få tillbaka designsug när jag har annat att göra haha. Men äh, jag har tid med både. Har tröttnat galet mycket på min design nu, måste piffa upp här lite snart innan jag goes bananas hah.

Tillsvidare finurlar jag på fler auktionsdesigner. Gillar det där med att jag får "göra som jag vill" haha. Nog för att ni, kära läsare och kunder är trevliga att samtala med, men "jag trivs bättre häär, under korkeken o doftar på blommorna", ehm, jag trivs bättre med att "samarbeta ensam".

Nu ska jag peta med lite läxor en stund sen ska jag koda -lyrisk blick-



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Lollo

Hej!

Jag har en liten fråga ang. design. Jag har gjort en design som jag är väldigt nöjd med, men den ser bara bra ut i Firefox. Hur får jag den att se bra ut i t.ex explorer då många fortfarande använder sig utav den webbläsaren?

Jag har försökt klura ut detta väldigt länge så jag är snart gråhårig.



Tack Lollo

2010-11-16 @ 17:16:30
URL: http://avantilouice.webblogg.se/
Postat av: gabbe

jättecool blogg men fina bilder!:)

2010-11-16 @ 18:28:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0