White.

Kategori >> Kläder & sånt.
2010-06-26 @ 20:11:28


 

Hah, jag är världens tråkigaste i klädväg ibland, men är inne i någon slags gos-period så det blir mycket oversized och så, men eftersom att jag har en dålig ovana att alltid köpa massa mörka kläder gav jag mig fan på att köpa lite ljusare saker för en gångs skull. Beställde hem detta från nelly.com hursomhelst. :) Hoppashoppas det sitter fint. Det är ju alltid lite läskigt att beställa från internet men jag får ofta stressryck ute i affärer så det är smidigare att göra det vid datorn.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: elise veronica hansson

Tjenare !



har bestämt mig för att du ska få köpa skorna av dem som visat intresse. Är du fortfarande intresserad så kan du maila mig på bifogad mailadress så kan vi se hur jag ska skicka skorna osv.



ps om du inte mailat mej innan denna tiden imorgon så antar jag att du inte vill köpa dem så svara snarast :). )

Mvh Elise

2010-06-27 @ 17:42:09
URL: http://copycuddle.blogg.se/
Postat av: elise veronica hansson

cool blogg btw :) ashäftig ju

2010-06-27 @ 17:42:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0