Syster.

Kategori >> Foto
2010-06-29 @ 16:29:49


Jag tvångsfotade min lillasyster idag. Jag tycker minsann att hon är supersöt, sådär nybadad  och sommarbrun hah :) Eftersom att jag är hemma hos mamma och vuxna folk jobbar om dagarna så blir jag lekledare medan de är på jobbet. Inte för att jag gör så mycket. Idag har jag värmt köttfärs sen gårdagens taccos haha. Jag är mest lekledare för hundarna som bara bråkar och busar runt i vardagsrummet bland ömtåliga vaser och allmänt fancy prylar - som man inte vill ha kring kutande hundar!

 

Hursom, nu väntar jag (inte så) tålmodigt på mitt paket från nelly.com och peppar att träffa Jacob till helgen.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0