Saker jag är ganska bra på.

Kategori >> Ritat!
2010-06-20 @ 23:26:00


 

Att rita hästar. Kanske för att jag har gjort det i sisådär 21 år (minus de där första åren när man inte ritar speciellt mycket) och kanske för att jag var en sån där stollig hästtjej när jag var 14, eller ja, det har inte gått över hah.

Kände mig manad till att fylla upp kategorin "Ritat" med något, därav bild från typ 1800-talet (förra året that is).

På tal om att rita, jag har börjat på en sommarkurs på distans som heter Concept Art som jag läser vid högskolan på Gotland. Det ska bli spännande, jag ska rita lite olika saker varje vecka, än så länge har vi inga inlämningar så jag är lite seg med det häh.

Nu ska jag sova. Hurra!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Frida

åh, den kursen verkar jätterolig. har funderat på att läsa någon typ konstkurs på distans någon gång inom en snar framtid, hur var denna? är den något att rekommendera? :) grymma målningar du har, jag gillar särskilt akvarellerna! hälsn Frida

2010-08-24 @ 04:11:54
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/
Postat av: Viki

Kul med kurs! :D

Wow du är så duktig! :D

Hästar är så vackra eller hur? :)

Kram!

2010-10-17 @ 14:45:55
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: mormor

amanda har hjälpt mig att titta på din blogg jätte fin

2010-10-23 @ 11:00:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0