Pepparmynta!

Kategori >> Matigt
2010-06-29 @ 13:26:21


Som tidigare nämnt är jag lite halvsjuklig och igår kände jag att jag behövde trösta mig med te. Men, mamma är en av dem som bara har massa lipton-te med jordgubbs-smak (och sånna där andra frukt-téer) och jag förstår verkligen inte hur man kan tycka det är gott. Det är ju beskt och strävt i hela munnen. Jag försökte dricka lite men det slutade med att jag sprang (lunkade) iväg till affären och köpte mitt favoritte, pepparmynta istället. Åh det är så gott. Ört-teer är bäst i alla lägen alltså.

 

Nu, på lite bättre humör än imorse ska jag nog duscha eller nåt. Lalala hej hopp.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0