I mitt absolut bästa skick.

Kategori >> Vardag
2010-06-22 @ 15:28:40


 

Måste ta lite mer bilder på mig själv känner jag, det finns inte måga som cirkulerar över internet sen jag blev sådär rödhårig i allafall och det var flera månader sen. Men har inte orkat göra mig tillräckligt respektbel för att fotograferas. Men ja, så dagens outfit (-som sagt, man måste passa in!) är öööh, mjukisbyxor med lite fläckar på, gosig skjorta från H&M och urtvättat linne som jag förmodligen köpte någon gång på 90-talet. Häh. :)

 

Ska nu sysselsätta mig med något storslaget, typ äta turkisk peppar.

 

ps. Eftersom att jag är ganska töntig har jag för tillfället bytt ut min traditionella muspekare till denna hah:


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0