Bada?

Kategori >> Vardag
2010-06-28 @ 23:25:44


Åh hejja! Idag har jag, trots svidade hals (och eventuella stelkrampsinfekterade bitsår på fingrarna) både badad och solat! Jag känner mig som världens tönt, det är inte alls min grej, dessutom är jag jätteblek och har allmänt svårt att få någon annan färg än kräftröd. Hursom, det var trevligt, syster (~11år) försökte putta ner mig i poolen när jag lekte badkruka, vilket resulterade i att jag tjöt i högan sky, men tillslut lyckades jag plaska mig ner och kallt var det allt, men ganska festligt :)

 

Till min förtjusning kom faktiskt den där CD-läsaren idag så nu sitter jag här, supernöjd, med både Windows 7 och Photoshop. Hurra! Nu väntar jag bara på allt annat jag har beställt lalala.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Anonym

Det är så himla skönt med sommar när man kan göra en massa roliga saker. =)

2010-06-30 @ 13:08:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0