Åh Gimp också.

Kategori >> Foto
2010-06-28 @ 12:53:23


 

Som sagt. Jag sitter vid en Linuxdator och håller på att förgås. Testade nu att redigera en av mina bilder i Linux  bildredigeringsprogram "Gimp", uhuh, inte okej. Allt bara laggade ihop och inget fungerar som jag vill! Visst, min lilla laptop är rätt kass, men den pallar liksom Photoshop när den är i sitt normala tillstånd.

 

Anyways, bilden (som jag inte orkade redigera klart pga ovannämnda omständigheter) är ju på mammas hund Rocky! Min egen skrutt ligger just nu o sover under soffan. Och i soffan brevid sitter min kära broder och spelar Call of Duty 6 på X-box (intresseklubben antecknar).


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0