Typiskt trevlig tjej.

Kategori >> Vardag
2010-07-16 @ 23:53:44


Jag är på en ö. Jag fick åka färja för att ta mig hit och jag som inte är speciellt förtjust i vatten och dess transportmedel. Men ack, det gick ändå, så nu är jag på en ö hos Jacobs mormor och morfar. Massa folk och mycket liv för det är sammanlagt fyra hundar som stojjar runt, varav Lego förmodligen är den som tar i mest - som vanligt.


Hursomhelst, jag är supertråkig och har inget annat spännande att berätta. Skickar en tanke till Sanna som påpekade att min blogg bara handlar om.. ja mig själv haha :) Jag ska försöka få den att handla om någon annan, vänta bara!

Tillsvidare kanske jag får försöka komma på ett tema, fast egentligen vill jag bara koda och fota, inte ha teman. Ibland undrar jag om det räknas att man gillar att fotografera om man inte anstränger sig för att få spännande och unika bilder. Som dokumentärfotografer som letar upp äventyren, fotar i krigszoner och från bergstoppar. Jag kravlar mest på alla fyra ute på gräsmattan och fotar närbild på blommor som alla redan sett. Pft. Ska åka till en krigszon, eller kanske köpa ett närbildsobjektiv så det kan bli lite mer intressant.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: LYDIA

sv: Bilder kommer! :D Måste bara hinna redigera lite först. Och ha ett liv, ahaha ;]

2010-07-18 @ 13:18:11
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Nu har just DU en chans att bli dagens blogg! Kom igen, det tar bara några sekunder att skriva "jag är med" och sen kanske du får ta del av mina 400 unika besökare! :)

Ju fler kommentarer, desto större chans att vinna! :D Tveka inte!!

Kraam och LYCKA TILL!

2010-07-18 @ 14:23:28
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

iih vad söt du är <3

2010-07-18 @ 20:50:53
URL: http://takai.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0