Studs på spikmatta?

Kategori >> Vardag
2010-07-05 @ 00:13:31


 

Åh blä. Idag fick jag motvilligt släppa ifrån mig Jacob, men har ändå spenderat hela dagen med att göra läxor - som ska lämnas in imorgon. Fram tills jag började läsa lite mer ordenligt på kurshemsidan var jag hemskt nöjd med dagens arbete som blev färdigt i god tid - typ - sen kom jag på att uppgiften med Moodboards skulle kretsa kring en redan existerande berättelse. JAHA?! Skit också. Skrev panikat mail till läraren, men hittade även info om att man inte straffas om man lämnar in försent, så jag för väl göra om och göra rätt.


Hursom, igår insåg jag det festliga med att studsa studsmatta. Det var lagom jobbigt och lagom roligt, sådär så att jag kan tänka mig att göra det en gång om dagen ungefär. Sen studsade jag mer idag och fick mest superont i ryggen (jag är världens vekling). Så jag hittade en spikmatta här som jag la mig på. Jag har nog alltid undvikt spikmattor av principsak, det verkar töntigt och jag sysslar inte med töntiga saker. Men idag kändes det värt att förlora min stolthet om jag kanske kunde få mindre ont i ryggen. Mja, det gjorde väl ungefär superont i början, sen blev det rätt skönt, efteråt blev allt bara värre. Nu kan jag knappt röra mig. Ska gå och sova nu och tycka allmänt synd om mig själv hah.



ps. nya fina Conversen och söt-Rocky på bild.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Sandra

Du tar väldigt fina bilder!

2010-07-07 @ 14:06:19
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0