Ny hårfärg och måndagsmys.

Kategori >> Vardag
2010-07-05 @ 23:25:19


Jag skulle gå och köpa lakrits men kom ut ur affären med en kartong med brun hårfärg. De senaste dagarna har min röda kaluffs kännts oerhört dassig och kanske har jag tröttnat en smula på att vara rödhårig överlag också. Jag blev brunett igen. Poof! Men den glänser fortfarande lite i rött men känns hursomhelst mycket fräschare.

 

Sen blev det såklart en påse Turkisk peppar ändå och tillomed en chokladkaka (häh). Jag bestämde mig nämligen för att tycka lite synd om mig sjäv idag pga ont i ryggen, failandet på gårdagens läxa, Jacob-saknad osv. Deppade med halväckligt rosévin och mina nyinköpta godsaker. Gottigott. Nu måste jag nog sova. :)

 

(Bild tagen i kvällsmörker, men blev fin ändå med hjälp av stadig hand och lååång slutartid. hurra!)

 

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0