Moodboard in progress.

Kategori >> Inspiration
2010-07-08 @ 16:14:50


Det är sånt här mysigt jag pillar med när jag gör mina läxor! Ungefär samma som jag gör när jag inte gör några läxor men det är ändå så fruktansvärt svårt att ta tag i. Nu har jag ju börjat om med det som jag gjorde fel med för några dagar sen. Först ska jag göra fyra moodboards för lite olika saker och sen är det dags att börja rita på första uppgiften.

 

Så skönt att jag kom igång tillslut för nu inser jag ju att det är väldigt roligt och inte bara ett tvång - som läxor gärna blir. Nej fy, jag har inte tid att blogga mer, måste fortsätta!

 

(Bilderna är inte mina utan ganska kidnappade från google faktiskt, men det är ju tänkt som ett inspirationskollage för min egen del så egentligen så "gör det inget")

 

UPDATE: Nu är den klar, bara 3 kvar haha.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0