Klockor och kollektivsregler.

Kategori >> Vardag
2010-07-15 @ 15:57:58


Nu är jag i Sannas nya kollektiv. Det är i ett skruttigt hus på en trång gata med lite smått läskiga människor. Imorse låg det en lapp på diskbänken med en herrans massa gnäll på att köket såg ut som fan. Det såg inte ut som fan, det låg en kniv, en smörkniv och ett glas i vasken och diskad disk i diskstället. Men jag antar att det är nolltolerans på sånna här ställen hah.

Igår drack vi vin och idag mår jag som jag förtjänar och på grund av brist bra frukostmat tog vi hunden och gick ner till Mölndals centrum och jag köpte mat och godis åt folket (Sanna, mig och Sannas pojkvän, inte resten av kollektivet hah!).

Jag köpte en klocka igår också, som jag planerade, den är tuff och snygg och jag tycker det är jätteobehagligt att ha den på mig, jag är inte alls van. Och när jag ändå pratar om nya prylar så köpte jag en ny väska i förra veckan på Indiska! Åh den är så fin och när man har mycket prylar i den ser den ut som en liten boll. Bra grej.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0