Godmorgon.

Kategori >> Matigt
2010-07-05 @ 09:03:45


 

Efter en god frukost, lite spring efter hundarna och tv-tittande tänker jag nu gå och lägga mig på spikmattan igen. Ouh, jag tänker att den måste hjälpa förr eller senare. Är det ingen som har lite erfarenhet av sånt där och kan säga något peppigt?

 

Hursom, resten av dagen får jag väl spendera med att göra om min läxa, eller kanske hänga med min bror. Kanske springa i skogen. hm. Mjaja.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Frida

Hej!



Hitta din blogg för någon vecka sen och är helt förälskad! wow vilka fina bilder du tar och allt! du verkar vara en sån himla snäll och härlig människa!



Ha det bra!

2010-10-04 @ 19:31:09
URL: http://friidilinen.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Det fanns mycket gott under denna kategori :)

2011-02-07 @ 16:02:47
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0