Frukost i morgonsolen.

Kategori >> Matigt
2010-07-02 @ 08:57:44


 

Efter att jag lyckats ta mig upp och ta ut hundskrutten så fixade jag och mamma frukost. Hon blev impad av min lyxiga blandning, gjorde en likadan och gick ut på altanen med mig tätt efter. Jag satte Lego i sitt flexi-koppel under bordet medan Rocky sprang runt i trädgårn. (Inget staket och Lego är ju inte direkt att lita på). När vi suttit där och ätit en stund kollade jag ner på Lego och såg hur han liksom gick lite längre än vad jag tillät med kopplets reglage. Mjaha, nähä, då har han såklart bitit av kopplet! Helvetes hund hah.

Hursom, nu väntar jag på att klockan ska bli 19.00 för då kommer Jacob hit! Hurra! Tills dess ska jag nog fortsätta läsa hästböcker och känna mig som 12 på nytt och så ska jag nog ta ut Lego på en skogspromenix. Vi gjorde det igår och det var supermysigt :).

Toodleoo.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: MathildaJ

Nomnomnom det så inte lite gott ut! :o

2010-07-02 @ 16:17:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0