Åh älskade shopping!

Kategori >> Kläder & sånt.
2010-07-03 @ 16:56:13


Igår fick jag lite Lego-ledigt och fick åka med in till stan för att strosa i affärer och kanske köpa något festligt. Jag irrade runt och in på Gina Tricot - där jag inte handlar sådär överdrivet ofta (jag är mer av en H&M-tjej). Hittade ett fint linne och sådär på sista rundan runt i butiken fann jag klänningen i mina drömmar haha. Det fanns dessutom i min storlek och jag passar i den som handen i en handske. Hurra! Jag är mycket nöjd :) (Den är förövrigt lite mer ljusblå än bilden visar)

Nu har jag herrbesök av min käresta så det blir aningen mindre fokus på att springa runt och ta kort på allt som rör sig och står stilla. Men det lär återkomma under nästa - förmodligen ganska händelselösa vecka hah.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Rickard

Konsumtion ska inte vara ett självändamål! :@

Dessutom: http://www.etc.se/ledarstick/

2010-07-04 @ 13:24:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0