Skola och kamera.

Kategori >> Vardag
2010-12-14 @ 12:27:14


Blä. Jag sitter i skolan som den otroligt ambitiösa elev jag är. Jobbar med vårt animationsprojekt och precis som det låter så animerar jag. Nu är det dock lunchrast men jag åt rätt nyligen så jag är inte hungrig. Jag har pratat och gnällt om den där animeringen galet många gånger känns det som - not my piece of cake, men nuförtiden är det faktsikt lite lättare, verkar som att jag har lärt mig nåt trots allt.

Btw, nu är det 9 dagar kvar tills jag får min nya kamera! Jag har tänkt om lite angående köpet, inte mycket men lite. På rajalacamera.se hade dom, i sin Malmöbutik en begagnad 50d för 3000kr mindre än nypris. Jag ringde och kollade skicket och den verkar inte ha mer problem än att den ser lite använd ut. Så, jag ska köpa den, har bokat och ska hämta dagen innan jul (är ju ändå i Skåne då). Detta gör att jag får pengar över och vad ska jag göra för de extra kronorna? Jo jag ska byta ut 50mm f/1.8 -objektivet till ett storslaget 50mm f/1.4! Åh det kommer bli underbart. Så nu längtar jag ihjäl mig och räknar typ timmarna tills jag får hålla i mina nya grejor! Hurraa!


Såhär ser det ut i Maya (3D-program) när man animerar. Tjusigt va? haha.

bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0