Sjukdag.

Kategori >> Vardag
2010-12-30 @ 15:15:16


Idag är jag nerbäddad framför tvn med laptopen i knät, ont i kroppen och med ett kittlande i lungorna. Det började igår egentligen, men då skulle jag ju träffa Cornelia så jag bestämde mig för att inte bry mig : )

Imorgon är det visst nyårsafton också ja! Och Jacobs födelsedag som sagt, ska bli mysigt. Här i skåne blir det nån slags trerätters middag med massa gott, speciellt med tanke på att det ska avslutas med choklasmousse! Nu ska jag återgå till att göra inget. Eller kanske fila på min hemsida lite.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: anna

Stackars babe! <3

2010-12-30 @ 17:40:51
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0