Pianofingrar.

Kategori >> Vardag
2010-12-29 @ 02:11:00


Jag är väldigt impad av folk som kan spela piano. Jag är ju hyffsat musikalisk sådär men har mest spelat gitarr och det enda jag kan på piano är en egenkomponerad låt, som visserligen är väldigt fin men det är ju inte så mycket att skryta med. Idag klinkade jag i sisådär 1 minut på en stor, fin, svart flygel hos Jacobs farmor och farfar och Jacobs lillebror passade på att kidnappa min kamera och tog kort på mina händer. Dom ser helt läskiga ut haha. Har fått höra tidigare att jag har pianofingrar, de är ganska långa och väl lämpade till svåra ackord och ja, ni ser ju hihi. Läskiga faktiskt och observera underliga underarmsmuskeln på den högra bilden. Creeepyyy!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0