Jul och sånt.

Kategori >> Vardag
2010-12-26 @ 23:56:46


Har blivit helt förvirrad av att ha så mycket trevliga bilder att jag inte vet vad jag ska göra med dem haha. Även om det självklart fortfarande inte blir superperfekta vid dåliga ljusförhållanden (så som bilden på paketen och på Jacob, med ISO på ca 400), så är det ju tokigt mycket bättre än innan, vilket är skönt. Men ibland får jag ändå för mig att allt borde bli perfekt även om det är bäcksvart haha, så är ju dock inte fallet, men jag är nöjd ändå! Har förövrigt tänkt klicka hem ett billigt skitstativ och lite närbildslinser sen. Känner ett behov av att fota lite närmare ibland och tänker minsann inte köra reversering med nya kameran. Känns inte som en smart idé att plocka av o vända objektivet titt som tätt.


I övrigt är det väldigt skönt att vara i Skåne, lite för skönt. Känner inte att jag gör något vettigt alls, är ju trevligt att vila upp sig lite men jag blir helt nupprig (eget ord för stissig typ) av att inte massproducera awesomenessss. Men idag var vi på utflykt till Väla köpcentrum och shoppade lite för våra julklapps-presentkort vi fått av Jacobs mamma <3. Jacob köpte (på mitt initiativ hih) en superfin grå skjorta (på bilden nedan) och en stickad tröja. Jag köpte saker som det känns som jag redan har. Nya svarta tights, ett grått baslinne och en blårutig oversized skjorta haha. Bor i såna kläder, pallar aldrig med att vara mer fancy klädd än så. Mysighet är prio på kläder nuförtiden. Gosigos.

Nu ska jag försöka göra något vettigt? Får se hur det går. Nattinatti :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0