Jag också.

Kategori >> Vardag
2010-12-14 @ 22:24:57


För att se till att blogga lite bättre de närmaste dagarna tänkte jag att jag kör den här 7 dagars-grejen. Jag också. :)

Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

Jag utmanar: Alla och ingen.

 


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Jennie

Det verkar vara många som kör en sån där lista nu :) Fast alla har inte lika med dagarna, vissa kör 7 dagar andra 30 dagar. Därav valde jag 14 :) Om man pallar återstår att se :)



Fin blogg har du oxå, försöker oxå lära mig så mycket som möjligt om design, koder och tjafs. Det går lite sisådär ^^ Därav är de bra med bloggar som tipsar om lite saker! Som tex din blogg :)

2010-12-16 @ 23:22:55
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0