Hipp hipp hurra!

Kategori >> Vardag
2010-12-31 @ 10:48:00


Idag fyller min (ganska unga) pojkvän 20 år! Jag har inhandlat 3½ paket till honom, ganska mycket för att vara mig, för jag är så satans dålig på att köpa paket. Men önskar att jag hade kunnat köpa något mer storslaget.
Han är ju lite teknikfreak och jag ville köpa något coolt och tekniskt, men insåg i shoppingstressen att det var en dålig idé då jag hade behövt kolla upp lite bättre vad som är värt och vad som är ovärt i den kategorin.

Jaja, visar sen vad det blev för någe iaf! :) Grattis älskipälsk.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Fin bild :)

2010-12-31 @ 15:24:00
URL: http://pinknation.se
Postat av: Anna

Finaste paketet!

2010-12-31 @ 21:35:47
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0