Hårvård & Londonplaner.

Kategori >> Vardag
2010-12-09 @ 08:52:31


Skolsituationen har på något mirakulöst vänster löst sig. Jag har beviljats så kallat förbehåll för kursen som jag inte hann klara, så den inte behöver vara förkunskap för kursen efter. Detta innebär att jag kan gå kvar i skolan, allt är som det ska. Men jag blev inte lika förtjust som väntat, jag vill egentligen inte fortsätta där även om jag vet att det är the right thing to do, att ta sin examen och gilla läget. Efter lite prat med mamma blev jag dock "övertygad" om att jag inte ska strunta i det, så nu kommer en tung vår av svåra kurser men sen blir det lite nedförsbacke under höstterminen när jag får välja egna kurser. Så det får bli bra. Som belöning för avklarad vårtermin har mamma lovat mig att vi ska åka till London över en helg eller så. En bra morot. :)

Har varit väldigt upptagen med panik de senaste dagarna, därav superkass uppdatering hah. Men jaja.

Häromdagen köpte jag lite nya hårsaker förövrigt, mitt hår är i total kris, vilket det alltid är iof, men nu inhandlade jag s.k. hårtabletter, om det nu gör någon skillnad och nytt schampoo och balsam för det var sluuut. Drömde att jag råkade klippa av mig håret till en kortkort page och blev mkt olycklig. Som tur var är håret kvar haha ;D Det börjar bli ganska långt! Hurra!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Evelina

Så skönt att det löste sig för dig :D Och tråkigt att du känner att du inte vill gå kvar :/ Hur länge har du gått och hur mycket har du kvar? Du ska ju inte känna att du är tvungen att gå om du absolut inte vill... då blir det inget bra :/

2010-12-09 @ 15:11:53
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: JA! :D Tack så hemskt mycket för ett mycket bra samarbete / givande och tagande! Hehe... :}

2010-12-09 @ 16:57:32
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; Jo jag har förstått det och de gör inget :)

2010-12-09 @ 21:08:34
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/
Postat av: anna

Jaa, men nu börjar jag må bra :'D

2010-12-12 @ 00:34:13
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0