Den eviga kylan och det eviga pluggandet.

Kategori >> Vardag
2010-12-01 @ 10:09:08


Det är omkring -15 grader utanför huset, sådär så det är svårt att andas utan att hosta av den kalla luften. Hade jag fått välja hade jag självklart inte gått ut överhuvudtaget men en viss hund har ju vissa behov, så what-to-do.


Vaknade av både min och Jacobs väckarklocka. Var så trött och väck att jag inte fattade någonting. Min telefon verkade större än vanligt och av någon anledning inbillade jag mig att - för att kunna få bort ljudet - var jag tvunget att (obs datornörderi) merga ihop verticerna mellan min och Jacobs mobil. Jag har suttit alldeles för mycket med Maya (3D-modelleringsprogram) på senaste. Och att merga verticer gör man inte med mobiler haha.

Jag har väldigt mycket skola just nu, därför bristande bloggande. Det är tråkigt för jag vill sitta och pyssla med bilder och vill ha tid att fota. Dessutom är jag lite trött på kameran just nu, väntar med bristande tålamod på den nya för jag är så sugen på bättre kvalité och därför är det inte roligt med min 1000d längre, känner att jag gjort allt jag kan med den och nu finns det inget kvar. Men nu är det i alla fall december och i mellandagarna ska 50d:n beställas. Det kommer bli en lyckans dag när jag fått hem den, åh.

Har dock tagit mig lite tid till bloggdesignande, håller faktiskt på med en beställningsdesign som kommer bli himlans tjusig tror jag. :)

Konstig utfyllnadsbild.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0