Bröllop och Wookies.

Kategori >> Design - Portfolio
2010-08-05 @ 14:20:16


Åh hurra, Lego är mycket bättre nu! Det känns väldigt skönt såklart, men det är inte bara han som är sjuk, min mormor har åkt in till sjukhuset med ont i hjärtat och allt var det var :( Alltid är det nåt.

På Lördag ska vi på bröllop! Karin och Mattias ska minsann gifta sig vilket får mig att känna mig gammal. När ens jämnåriga kompisar börjar gifta sig ja då är man nog det. Om jag och Jacob får för oss att gifta oss ska vi ha Star Wars-bröllop, helst i rymden, men det kanske blir lite dyrt. Alla gäster måste klä ut sig till Wookies så att vi sticker ut och är tjusigast haha.

Hursomhelst.. eller, neh jag har inget annat att prata om. Eller jo, bloggdesignen som visas i förra inlägget är färdig nu. Kolla in hela HÄR. Dessutom har jag börjat på en till design! En ganska enkel mest för fotografier. Fullt upp här haha.


(Och så har jag gjort ett "design-by"-frimärke)




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Kia | Bloggdesign

snygg! :)

2010-08-05 @ 16:05:42
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Benita

Tack så mycket Marielle! Vad glad jag blir, jag önskar som sagt det fanns lite vettigt folk på gymmet som helst inte pratar alls :D



Krams




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0