This is the end of summer.

Kategori >> Vardag
2010-08-30 @ 01:12:51


Nu är det nog höst. Det känns i luften även om det bara är slutet av augusti. Men det är skönt. Jag gillar hösten, man kan ha på sig mycket kläder haha. Jag trivs inte så mycket med sommar och allt det lättklädda, yeah i know, hate me. haha.

Har bloggat superdåligt på senaste! Men jag har knappt hållt i kameran de senaste dagarna, jag har inget att fota. Men får försöka ändra på det hah, för sakens skull sådär. Däremot har jag gjort läxor, lagat mycket mat och kollat på serier. På fredag börjar skolan. Det känns bra, fast stressen kryper fram innan jag ens har något att stressa inför hah.

Nu är klockan lagom mycket som vanligt och jag ska ta tag i ett litet affisch-jobb jag har, halvt om halvt kolla på Lipstick Jungle och dricka en kopp te.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Lydia

sv: Aah, tack! :D

Hehe, måste erkänna att jag kände mig rätt smart när jag kodade den där "toppen till sidan"! HAHA! Har inte sett nån som haft sån tidigare heller, så undra vars jag fick iden ifrån? Ah, snilleblixt eller nåt!

Men tack!

2010-08-30 @ 17:19:13
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: emmafigtherlantz

Morsning Korsning!

Fick nys om dig i bloggen madeinjapan.nu .. Dina bloggdesigner är verkligen grymma!!

Jag undrar om gör sånt här gratis och om man i så fall kan få ett handtag. Själva designen har jag gjort själv men är ngr specifika saker jag icke klarar av som du ser ut att ha STENKOLL på!

hör av dig .. kramkram!

2010-08-30 @ 23:37:47
URL: http://kungligtbra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0