Om att desgina saker åt andra.

Kategori >> Vardag
2010-08-20 @ 17:46:10


Haha, åh har nördat på TheOatmeal.com den senaste timmen ungefär och sitter förtjust och fnittrar åt alla roliga serier jag hittar där! Nedan är första rutan i en serie om webdesign som jag absolut kunde relatera till (no offence kära designkunder).

Har världens segdag, har ätit godis till frukost och lunch men har nu en fryst soppa i micron sen 40 minuter tillbaka (och den är fortfarande frusen). Förr eller senare lär vi få i oss näring, tills dess planerar jag att fortsätta löjla mig och inte göra något vettigt whatsoever.





bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0