Godmorgon.

Kategori >> Vardag
2010-08-11 @ 10:39:43


Åh, jag borde verkligen lära mig att gå och lägga mig tidigt på kvällarna. Inatt kom jag i säng runt klockan 02 men fick likt förbannat gå upp innan 08 ändå. Innan jag insåg att det inte är någon idé att kämpa, så bråkade jag med Lego som bråkade med mig, bet mig i fingrarna, slickade mig i öronen och satte sig på mitt huvud när jag la täcket över mig haha.

Rocky verkar ha lärt sig att jag är kapabel till att gå ut med honom också, så nu orkar han inte vänta på att någon annan ska ta ut honom. Så idag gav han mig samma intensiva blick som igår och kraffsade mig på armen när jag låg i soffan och försökte sova. Så det blev en kort morgonpromenad med honom i skogen innan frukost (tog inte med mig Lego idag haha). Dessa hundar, varför kunde vi inte köpt en hamster? : )

Senare idag kommer min faster hit! Hon har en liten ettårig dotter som heter Emilia som har sötaste bebiskinderna i världen. Faster Vanja är inte som "vanliga" fastrar, nej för hon är bara två år äldre än mig. Superkul när vi var små, hon har en lillasyster och en lillebror ockå och vi var som syskon förr i världen och lekte hela tiden.

Hejsålänge!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: elin

älskar din design !:D

2010-08-11 @ 11:37:58
URL: http://elinkristianssonn.blogg.se/
Postat av: elsa

Svar: De i alla inlägg?

2010-08-11 @ 12:04:00
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

Hej , Va gott det ser ut (frukoset) (:

Jag vill säga tack igen för du fixade mina flikar ...



följa varandra via bloglovin? ^.^

2010-08-11 @ 14:19:56
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: ice thorslund

addda min msn så kan vi prata där ? :)



ice.thorslund.blogg.se

2010-08-11 @ 22:15:16
URL: http://icethorslund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0