Design till Moa.

Kategori >> Design - Portfolio
2010-08-11 @ 01:13:05


Oj här går det undan. Nu är jag färdig med en till design! Jag har iochförsig inte gjort så mycket annat idag.

Moa som beställde denna ville ha en rockig blogg, med leopardmönster, stjärnor och rött som accentfärg. Det blev inte så mycket av det där, för jag hade min egen bild av hur det skulle vara haha. Som tur var så blev hon jätteförtjust.

Besök bloggen för att kolla in den lite närmare. TRYCK HÄR!


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Lovisa ; Mode, naglar och foto

Jättesnygg!

2010-08-11 @ 08:55:20
URL: http://lovvann.blogg.se/
Postat av: sandra

ah okej. ska du på bonna i år då eller?



men shit, vad duktig du är! vill verklige också ha en ;P har du lång väntetid? (:

2010-08-11 @ 10:57:45
URL: http://wearenowhere.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heejsan! GRYMT snygg design du gjorde till Moa!

Skulle du vilja göra något liknande till mej? Kostar det något och har du lång väntetid?

Det skulle vara ur gulligt om du skulle göra det åt mej, jag kan länka dej och allt ;).



Jag berättar mer sen om hur jag vill ha det, om du kan !<3



KRAAAAAAAAAAAAAAM :D

och tack på förhand :)

2010-08-18 @ 23:24:42
URL: http://hannazather.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0