Smör.

Kategori >> Matigt
2011-01-05 @ 18:50:43


Åh, lagade precis så god mat. Smörstekt, panerad sejfilé med potatis, ärter och örtcreme fraische. Vi åt tills vi sprack nästan och nu är jag helt sömnig. Inspirerad av filmen Julie & Julia överdrev jag en smula med smöret haha. Jag steker alltid i olja annars, men idag tänkte jag att smör - det är gott, och öste på.

Nu ska jag, trots matkoma försöka plugga lite, fasen det är så mycket jag måste göra, måste försöka färdigställa hemsidan också. Den är nästan färdig, lite småfix kvar bara. Ska bli spännande att göra det där och se hur allt känns och fungerar. Ih :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0