Designauktion - "Purpur" v. 1.0

Kategori >> Designauktioner
2010-11-15 @ 10:18:25


Okej, nu testar jag köra min första designauktion! Det är, en vintrig design med mina bilder i headern. Som går att ha kvar om så önskas.


Godkända ändringar, inkluderas i auktionspriset:
Byte av bilder i headern
Byte av snöflingorna mot andra former eller något helt annat.
Profilbild, Namn i header + citatet i headern (SÅKLART!!)
Vad som ska finnas i dropdownmenyn.



Vill ni se designen live gör ni det --HÄR--.

Det finns 2 problem med designen när den visas i internet explorer just nu: Bakgrunden verkar inte vilja fungera (vilket är jävligt konstigt) samt att hoverfunktionen i dropdown-menyn inte fungerar som den ska. Annars ska allt vara i sin ordning. -Ska självklart försöka åtgärda problemen. :) Men den är egentligen skapad till och i Mozilla Firefox. (Har du inte det så ladda ner det --HÄR--! Tusen gånger bättre än IE)

Börjar med ett blygsamt utgångspris90kr och budningen stänger 21.00 19/11.
Vinnande bud: 125kr av Hannele



Budandet sker i kommentarfältet i det här inlägget! Glöm inte skriva ner blogg och/eller mailadress.
Och självklart: Buda inte om ni inte är helt säkra.

Betalning sker i två omgångar till mitt Swedbank-konto. Hälften när jag ändrat om designen lite efter vinnarens önskemål och jag kan visa upp det. Hälften efter att jag ger ut kod och bildfiler (eventuellt hjälper till att lägga in koderna).

Happy hunting!




bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Carolina

Jag budar 120 kr!

2010-11-15 @ 10:39:04
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Fin design, gulliga små detaljer :)

2010-11-15 @ 11:00:46
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooh, schnygg! nästan så jag önskar att jag bloggade.

2010-11-15 @ 21:14:59
Postat av: Cornelia

Nu har jag redan en awsome design men annars hade jag lätt varit på denna ;)

2010-11-16 @ 00:48:11
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

125 kr säger ja!

2010-11-18 @ 18:49:43
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hej.

Gör du design till wordpress på beställning? :)



kram Maria

2010-11-23 @ 22:08:52
URL: http://www.diixiie.se
Postat av: sara

hej!

Jag har några frågor som jag skulle bli super glad över om du svarade på!

Du säljer bloggdesigner?

Jag ska börja med det på min blogg, och precis när jag skrivit klart mitt informations inlägg om det till mina läsare började jag undra över vissa grejer.



1. Hur ska man igentligen ta betalt. posten eller bank?

2. Måste man skatta eller "starta företag" för att få ta betalt för så små tjänster?



MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!!

kram sara

2010-12-29 @ 17:23:53
URL: http://ensara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0