Sommar och sånt.

Kategori >> Vardag
2010-06-23 @ 13:53:49


Det är fint väder men vi sitter mest inne hela dagarna framför datorn trots hunden. Man ska ju inte gå några promenader med honom förrens han är 1 år (!) sägs det, så vi får lunka i trädgårn, samma visa varje gång. På fredag blir det midsommar-firande! Då ska vi åka till Kinnekulle på storslagen midsommarfest med lite släkt, det blir säkert jätteroligt :) Just nu är jag mest trött, ska nog duscha så jag piggnar till lite.

 

Har för övrigt pillat jättemycket med designen till bloggen. Det är så himla roligt! (Även om allt råkar vara rosa just nu). Jag planerar att bli världsbäst på webdesign, vänta bara. HAH.
bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0