Dag 2 - Därför bloggar jag.

Kategori >> Vardag
2010-12-15 @ 12:00:29


Jag tror allt började med att en gammal vän till mig övertalade mig om att jag borde blogga. Jag har en tendens att tycka illa om saker som alla andra gör så jag var rätt skeptisk men okejdå. Det var när jag var runt 16 år. Jag skrev mest en massa och var fruktansvärt bitter.

Åren gick och i våras bestämde jag mig för att sluta skriva enbart sura tankar och gjorde en makeover på bloggen. Tog faktiskt bort alla de gamla inläggen för jag ville bara bli av med det. Jag lärde mig koda och på den vägen är det.


Idag bloggar jag för att ha någonstans att visa upp det jag gör. Det är inte alltid jag har kreativa perioder och då är bloggen inte så väluppdaterad. Men den är samtidigt en drivkraft till att faktiskt ta med sig kameran eller rita något, allt får lite extra innebörd när jag kan lägga upp bilder här och kanske få en och annan rar kommentar. Då känns det bra. Sen gillar jag att skriva också. Jag försöker dock hålla igen på det för jag vet själv hur det är, det är sällan jag orkar läsa igenom andras superlånga inlägg och antar att andra tänker det samma om mig. Bilderna är alltid viktigast.

Dessutom har det varit jättebra att blogga och lära mig att koda för det har fått mig att inse att jag tycker om kodandet såpass mycket att jag är beredd att lära mig mycket, mycket mer. Nästa höst blir det kurs på kurs på kurs i webbutveckling. Ska bli superkuul!






bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: fia

vilken räv legovovven har blivit! kanske kan läsa "egon och rävungen" för honom...

2010-12-16 @ 12:24:18
Postat av: {elsaglans}

Vilken ursöt bild! Han är så himla fin :'}

2010-12-16 @ 14:43:23
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Emma - Kevins matte

Din hund är väldigt söt!

2010-12-21 @ 02:02:50
URL: http://princekevin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0