Målar om lite.

Kategori >> Pyssel
2011-01-14 @ 15:57:05


PUh! Kort update från mig. Har nu avklarat det skitjobbiga Animeringsprojektet. Hade redovisning idag - som livestreamades f.ö och som bevittnades av (som dom säger) hela dataspelssverige. Jag var lite nervös höh. Men det gick bra. Direkt efter vår grupp redovisat tog jag mitt pick och pack och tog mig till Coop "bygg" och köpte målarfärg!
Så nu målar jag om en mörkbrun billy-bokhylla med vit grundfärg. Jag gör det medvetet liite för tunnt med färgen så man ser igenom lite och så det inte bara blir som en helt vanlig Billybokhylla i vitt, för det hade ju varit tråkigt.

Kommer bilder på det imorgon eller så! :) (Och ja, hemsidan är strax klar, lansering i morgon skulle jag vilja tippa på!)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0