Bokhyllan from hell.

Kategori >> Pyssel
2011-01-24 @ 20:04:15


Har återupptagit målandet lite. Nu är det den stora expedit-hyllan som jag köpte begagnad och som var halvt svartmålad av den tidigare ägaren, men den var minsann inte färdig haha. Nu får det räcka tänkte jag, och började. FA-an Vad jobbig den är att måla. Det tar liksom aldrig slut. Det enda som tar slut är färgen, så nu är den inte klar än, och fortfarande delvis svart haha. Fail, men det kommer. Får köpa mer färg imorgon kanske.
(Observera totala oordningen i hyllan -före)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: fia

ah, men kolla. alldeles strax är den ju istället en snygg vit äckeltung bokhylla istället! wohoo.

2011-01-25 @ 14:41:16
Postat av: Heyli

måla möbler är inte bland det roligaste som finns direkt men man blir så glad och stolt när man är klar, att man faktiskt gjorde det :)

2011-01-25 @ 19:49:58
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Cornelia

oh bor du i skövde?

Alltid kul att hitta bloggar av personer som bor på samma ställe som en själv :)



Snygg blogg föressten, följer dig via bloglovin :)

2011-01-25 @ 21:50:21
URL: http://cornelijaaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0