God morgon.. lunch?

Kategori >> Vardag
2011-02-15 @ 13:14:58


Gäsp. Världens segaste morgon. Vi kom i säng runt 02 inatt, kollade på en fransk film, som visade sig vara ganska konstig. Något som i och för sig inte var så förvånande, franska filmer brukar vara lite knepiga. Men jag gillar det ändå. Jag har bestämt mig för att försöka lära mig lite franska. Frankrike är mitt sånt där, favoritland. Åkte dit när jag var 20, med min pappa och hans Sofia och förälskade mig totalt. Dit ska jag tillbaka. Så snart som möjligt, fast det lär ju dröja. Med studentekonomi, som egentligen inte existerar då det inte är ens egna pengar kan man inte gärna åka på resor hur som helst haha. Men jag försöker lära mig franska ändå, i förebyggande syfte, tills det nu väl blir av. Går runt och mumlar "Je ne parle pas le Français" hela dagarna och Jacob bara suckar åt mig haha.

Idag är jag fortfarande lite sjuk, men måste till biblioteken ändå. Ska sätta mig i något mysigt hörn med laptopen o knappra ner en massa strunt så jag får ihop den satans hemtentan på typ 20 000 tecken (sisådär 7-8 sidor), lär gå sådär. Tur att jag är bra på det där med att låta smart när det behövs (ordbajseri!), även om jag inte alltid vet vad jag pratar om HAH! :)



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Emilie L

Vilken fin bloggdesign du har! :)

2011-02-15 @ 21:59:17
URL: http://emiliel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0