Träning och nyttigheter.

Kategori >> Vardag
2010-09-02 @ 10:06:19


HURRA! Igår var jag på gymmet för första gången, jag ville ha en introduktion och hjälp med vad jag ska träna men ingen hade tid igår så jag gick och sprang bara på bandet (jag blir väldigt nervös i såna där situationer om jag inte vet riktigt vad jag ska göra haha). Hursomhelst, ska tillbaka dit idag för att få hjälp och det ska bli spännande.

Imorse gick vi upp tidigt för Jacob skulle till skolan och vi delade på en blodgrape, det kändes viktigt och nyttigt även om jag tyckte det var äckligt och beskt haha. Nyss bakade jag bröd, det kändes som en bra idé. Blev ganska gott, tog knappt något tid att göra så det var ju bra, fast har ätit en mindre grov variant av dem tidigare och de smakade ju lite bättre. FAST, nu ska det ju vara ordning och reda på allt här.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Jennifer

åh blir riktigt sugen på en blodgrape :o mysiga bilder <3

2010-09-02 @ 11:06:16
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/
Postat av: rebecca

jättefin blogg du har!

du tar jättefina bilder och jag är på jakt efter en systemkamera. vilken har du och använder du något speciellt objektiv? :)

2010-09-12 @ 21:22:27
URL: http://rrebeccapersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0