Sött för brösten.

Kategori >> Kläder & sånt.
2010-09-23 @ 16:51:44


Även om sommaren är över och hösten, med sina med isande vindar och vattenpölar är här för att stanna, måste man ju inte deppa ihop totalt. Jag spenderade min sommar i mer ljusa plagg än jag haft på mig sammanlagt under hela min livstid känns det som. Känslan av hur fint det är med ljusa underkläder har inte släppt än, även om jag huttrande virar in mig i tjocka koftor och en massa brunt.

Nyss hamnade jag på Lindex.se och hittade maaassa fina bh-ar. Jag trodde av någon anledning att det var över med tjusiga underkläder till hösten, ingen vill väl ta av sig kläder i den här kylan haha, men icke!

Jag vill ha alla (det finns fler söta en de nedan)! Fast får nog nöja mig med kanske en, eller kanske ingen. Har faktiskt nyligen köpt fina i vitt och ljusrosa, men man kan ju drömma.

Nu måste jag plugga.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cornelia

Åh åh och åhhh! Jag älskar den mittersta, ÄLSKAR! helt underbar! :D

2010-09-23 @ 17:46:40
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: Marie F

Tack!



Jomen kom igen nu, jag looovar att det kommer kännas helt okey så fort du kommer in i salen. Instruktörerna är superduktiga på att få en att känna sig bekväm. Testa från början något där man inte förflyttar sig så mycket, som core, spinning, bodypump, pilates eller Bodypump. Alla nämnda är snälla och enkla för nybörjaren...



Du kommer garanterat inte vara den enda som är ny heller, just nu börjar ju alla träna. Berätta gärna sen hur det var :) Var bor du?

2010-09-23 @ 21:56:57
URL: http://falkering.se/blogg
Postat av: Karin

Fina :)

2010-10-16 @ 22:05:26
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0