Nytt.

Kategori >> Vardag
2010-09-14 @ 20:14:04


Hejhopp! Jag har varit kass på det mesta de senaste dagarna. Har haft ont i huvudet och mest kollat på One tree hill, med undantag för lite gymmande. Men nu ska jag sätta mig och plugga. Kom nyss in från en liten rask promenad/joggingrunda med Lego på en halvtimme. Gymmade inte idag, för det har jag gjort tre dagar i rad nu haha, men kände att jag ville röra på mig ändå, så sköönt. :3

Beställde ju hem lite (ganska mycket) kläder från H&M, som jag fick igår till min förtjusning, trodde det skulle komma först om 1-2 veckor. Nedan är lite av kläderna! Skjorta och tunn långärmad tröja. Sen är det en hel del mer haha. Visar nån annan dag, nu måste jag ta tag i allt. Så jobbigt dock när jag är helt fast i "min andra verklighet" med One tree hill-gänget haha. Fail.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: mormor

Hej Marielle!Det är mormor som kollar på din blogg. Jag bor hos Marita några dagar. Hur går det med gymmandet? Det skulle jag också behöva! Så fin blogg du har gjort det var mycket att läsa och väldigt fina bilder. Kul med denna typ av kommunikation! Hälsa dina killar! Stor kram från mormor.

2010-09-14 @ 21:24:03
Postat av: Anonym

Haha jaa verkligen, men i gino, med massamassa frukt och liiite choklad så kanske det kan vara gott :D åh, vad söt kommentar av din mormor. KRAMAS!

2010-09-15 @ 08:54:39
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Gud vad härligt att ni har kommit igång med kost/träning. Jag är jätteglad för er skull, verkligen!



Och tack.

Jag är rörd.

Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Härligt att du själv kännre att det är skillnad denna gången.



Jag tror på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0