Kalender.

Kategori >> Vardag
2010-09-21 @ 16:59:53


Härom natten pysslade jag ihop en framsida till min kalender. Den är bra för man kan byta bild superlätt då framsidan sitter i en plastficka :) Bra för den som lätt tröttnar haha. Den här gången blev resultatet dock något skrynkligt märkte jag efter en stund, men sött. Lär göra om den snart igen.

Nu ska jag tugga i mig något lätt och sen ska jag till gymmet och springa av mig.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Anna

>Jaa, visst är hon fantastisk =)

2010-09-21 @ 18:23:38
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0