Höstigt.

Kategori >> Kläder & sånt.
2010-09-01 @ 09:30:24


Som ungefär alla andra ser även jag fram till hösten och alla mysiga kläder man kan gå runt i. Koftor åh, lycka. Igår inhandlade jag en jättesöt kortärmad tjock kofta med stora knappar och en tunn långärmad grå tröja med hål för tummarna. Men jag vill ha mer! Har konstaterat att jag redan fryser ute och kommer inte klara vintern med en tunn tygjacka så jag har nu beställt hem jackan nedan! Den finns i härligt grön nyans också men jag valde den grå, det kändes mer jag.

Kommer nog ta fler shoppingrundor det närmaste. Känner att jag faktiskt behöver lite varma tröjor. Jag vet inte hur jag har lyckats men jag har levt igenom flera vintrar med bara munkjackor ungefär. Nu får det bli ändring på det. Ska absolut köpa lite nya armvärmare. Älskar dem, är smått beroende av såna och raggsockar hela året runt, men nu har jag inte haft några på ett tag för allt har liksom gått sönder av överanvändning.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0