Goodiebag.

Kategori >> Foto
2010-09-02 @ 18:34:57


För några dagar sen presenterade min kära Anna mig för Goodiebag.nu där man kan beställa hem små gratisprover av lite olika prudukter och ha chans att vinna olika större saker. Well, jag beställde hem "smakprov" av två hudkrämer. De kom några dagar senare i sina jättesöta miniburkar haha.

Hursom. Gå in på goodiebag.nu och klicka hem lite prylar ni också, säger jag och får det att låta som att jag jobbar för dem eller nåt haha. Men jaja.

Idag har jag gymmat! På riktigt! Det var awesome, hade en instruktörkille som fixade ett träningsschema åt mig och visade hur alla maskiner fungerar. Sen körde jag det ena av de två muskelgrupps-passen och avrundade med galet spring på löpband och en sån där.. annan konstig "ute och går med stavar och benen guppar upp och ner"-maskin, från och med nu kallad "Hopplamaskinen". Ska nog dit imorgon lite efter skolan sen ska jag ta det lite lugnt en dag eller två.

Alla bilder nedan är tagna med reverseringsringen för övrigt :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0