Godmorgon.

Kategori >> Vardag
2010-09-07 @ 08:29:26


Åh så härlig morgon. Gick upp vid 7-tiden och tog ut Lego i dimman, som först nu börjar lätta. Dricker lite kaffe och lyssnar på musik.

Igår sådär runt 23 kom Jacobs pappa hit. Han hade varit i Stockholmstrakterna och köpt en ny kamera och behövde någon stans att sova (jobbigt att åka stockholm-skåne på en dag liksom). Vi fikade med te, hembakat bröd och massa prat.

Idag har jag ont i mina knän. Har vila från gymmet idag så det var ju lägligt men måste nog ta det lugnare med älskade crosstrainern. Får värma upp på cykeln istället ett tag tror jag. :( Meningen med träningen är ju att det ska hjälpa knäna, fast det hjälper nog inte om jag kör för hårt. shitshit.



bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0