Blabla aj love juu.

Kategori >> Vardag
2010-09-27 @ 12:37:25


För ett år sen bodde jag i kollektiv med 3 väldigt fina människor och för exakt ett år sen, fnittrade jag mig igenom dagen med att hålla hand i smyg under köksbordet, med min bästa vän, för att dölja det för de andra 3. Yeah, that's right.

För ett år sen blev jag och min bästaste vän Jacob ihop! Hur skumt är inte det. Det var en herrans massa krångel, med det där, alla blev väl inte behandlade helt rätt kanske, men vår historia är ändå fin.

Vi träffades på World of Warcraft, ett spel som ingen av oss egentligen spelar. Jag blev där uppraggad av en stor Tauren-klump som på engelska försökte påpeka att min utrustning sög. En tid senare insåg vi att vi båda var från sverige, att vi båda bott i samma kommun och att vi hade en del gemensamma vänner. Världen är liten. Då hade jag en annan pojkvän, som sa åt Jacob att inte stöta på hans brud, men viskade tydligen senare till Jacob att han inte brydde sig, iallafall inte online. Inte för att Jacob egentligen stötte på mig, han var faktiskt också upptagen.

Jag och Jacob var vänner över msn i ungefär ett år innan vi träffades för första gången, vi hade råkat hamna i samma stad, på samma skola, på samma utbildning, fast med olika inriktning och jag bestämde mig för att bli hans nya bästa kompis ungefär. Första gången jag såg honom kändes det som jag kännt honom hela livet och det blev en fnittrande, lång kram på en parkeringsplats.

Några veckor senare och ja, vi är tillbaka där jag började. Idag firar vi ett helt år tillsammans och är en lägenhet och en hundvalp rikare. Nu ska jag göra mig iordning för vi ska träffas på stan och fika och köpa skor. Haha, lagom fancy ungefär. Blablabla aj love juu :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: rebecka

vad heter den stilen som du har här ovan

där det står " kommentera inlägget här:"?

tack för svar!

2010-09-27 @ 17:56:44
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag tänkte väl att det var den Jacob som du är tillsammans med :D



Det är så att Jacob var tidigare tillsammans med min bästa vän Carro när vi gick på gymnasiet. Han gick teknik på samma skola som jag gick på (Carro och jag gick samhälle) :D COOLT! :D Världen är liten!



Stort grattis till er årsdag! :D

2010-09-27 @ 23:26:32
URL: http://evelinarasmusson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Naaaw vad söt:)

2010-09-28 @ 17:48:46
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0