Animation.

Kategori >> Pyssel
2010-09-08 @ 09:26:02


Hejhopp mitt i morgonen. Nu när skolan har börjat igen har vi satt igång med lite nya kurser! "Animationstekniker" samt "Manus & Storyboard". Egentligen har jag handledning i animationstekniker om en timma men jag bestämde mig för att jobba hemma istället, genomgången på första uppgiften var bra igår, så jag klarar mig själv. Vi ska animera den här färdiga 3D-gubben så han försöker flytta på en jättetung låda. Det ska bli intressant att se hur bra det blir tillslut. Jag har inte animerat så mycket tidigare direkt men det är väldigt roligt! :)

Som ni ser är det massa ringar och pilar och rutor och grejer runt omkring gubben och visst verkar de lite förvirrande? Superlätt att förstå om man bara .. tänker efter dock, så nu flyter det på rätt bra. Ska äta lite mer frukost (har bara surplat kaffe och ätit grape än så länge) är hungrig!






bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: * Linda med Cazandra *

Vilken fin blogg du har och jätte fina bilder. Ha en underbar dag. Mvh Linda

2010-09-08 @ 10:53:09
URL: http://mamalindasdiary.blogg.se/
Postat av: wooltiti

hittade din blogg igenom Made in japan.

Gillar den skarpt!!! du har precis fått en ny premunant :)

2010-09-08 @ 12:08:32
URL: http://wooltiti.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0