Höstlöv och animering.

Kategori >> Hundigt
2010-10-15 @ 13:32:18


Ujuj. Igår planerade jag upp de kommande 3 veckorna i detalj. Hur mycket och vilka skoluppgifter jag ska ta tag i när osv. Schemat är fullspäckat och det känns galet tungt. Dock bättre nu än innan, för nu ser jag allt framför mig och en gnutta av all stress försvinner.

Vi var nyss ute med Lego på gården och hittade stora högar med löv att skutta runt i. Vi kastade upp dem i luften och Lego var i busextas, hoppade efter och gjorde halvt om halvt volter i sin lövdödarjakt. Sötnos! Vi har även konstaterat att livet blir lite lättare om vi avgränsar lägenheten lite när lillskrutten är på bushumör och vi måste nörda vid datornerna, så vi gick upp till frådet och släpade ner en dörr för att stänga mellan hall och kök. Andra ingången till köket får stängas av med kompostgaller.

Lego har nämligen en förkärlek för diskhandskar och om dom ligger inom räckhåll smyger han gärna iväg med dem för att tugga sönder. Han har i och för sig en förkärlek för det mesta när han känner att han får för lite uppmärksamhet. Häromdagen tuggade han sönder min favoritmössa. Jag blev helt knäckt :( Men nu har jag köpt ny mössa, som nog är ännu finare. Fast de senaste dagarna har vi, trots skolstress kunnat underhålla honom en hel massa, så nu är han så snäll så.

En ond cirkel med det där. Känner vi inte att vi hinner sysselsätta honom ordentligt får vi lida desto mer av att springa runt och hindra honom från allt bus. Bättre att bara göra alla glada istället. Han är ju faktiskt satans underbar egentligen!

Nu ska jag animera. puh.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: jennifer

Kul med animering :D

2010-10-15 @ 13:57:06
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/
Postat av: Natalie

Åh vilken söting :)

2010-10-15 @ 15:44:00
URL: http://natayas.blogg.se/
Postat av: anna

Det vart okej iaf, tack babe ♥ ta hand om dig nu och kämpa på. Tror på dig!

2010-10-15 @ 22:50:07
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Guchie

SV: Men tackitack :D hah ja ja vet hur de e me de där hjärnstoppet som kan slå till ibland ^^

2010-10-17 @ 00:06:34
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: simone

vilken sötnos :D

2010-10-20 @ 16:13:29
URL: http://fattybom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0