En storslagen promenad.

Kategori >> Hundigt
2010-10-23 @ 17:52:18


Hej och hå. Idag klockan 5 i 1 var Cecilia och Goliat utanför vårt hus med bilen redo att ta mig och Legopego-prinskorv på nya äventyr. Vi puttrade iväg till någon tjusig skog för en härlig promenad i duggregn. Lego skällde jävel, ingen var väl förvånad över det och Goliat såg måttligt road ut. Men efter ett tag avtog skällandet och sålänge vi fick gå först drog han inte handen av mig heller haha. Förhoppningsvis skärper han till sig efter lite fler promenader, så det kan bli lite lugn och ro på träning och promenad. HOPPAS hah.

Väl hemma, 1½ timme senare var vi blöta och kalla, jag slängde ihop lite mat och sen somnade jag i soffan. Mysdag. Nu ska jag plugga, animeringen suger all ork ur mig men den måste bli färdig nu, imorgon ska den lämnas in. Hua.

Var lite fräck och snodde en bild ur Cecilias blogg på Goliat så ni får se hur han ser ut. Tjusigast i stan ungefär. :)


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Cecilia

Var Lego nöjd efter promenaden sen? :)

2010-10-24 @ 10:23:39
URL: http://cecilia-goliat.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0