Dumma H&M.

Kategori >> Kläder & sånt.
2010-10-21 @ 13:25:13


ÅÅh, så trött jag blev häromdagen när jag insåg att leveransen av min varma, mysiga jacka har blivit 5 veckor försenad! Jag fryser ju NU! Jag kan inte vänta. Blev skitsur och skrev elakt mail till H&M's kundservice som svarade med en ursäkt och sa att de ska bättra sig till nästa säsong. Jaha? Vad fan hjälper det mig?
Men, helt dumma är dom ju inte och eftersom jag gick med i deras tjusiga lilla klubb för ett tag sen så fick jag igår hem ett erbjudande om 20% rabatt på deras jackor om den köps i butik. Så idag knallade jag dit för att kolla om dom kanske råkade ha min jacka där, men det hade dom inte. Däremot hade dom en snarlik för 100 kr mer. Tjejen i kassan var inkompetent och fattade inte vad jag menade när jag försökte berätta om den andra jackan. Men sen svalde jag min stolthet, provade den andra jackan som var varm och mysig den också och bestämde mig för att lägga undan den tills imorgon.

Men nähä, det fick jag inte göra. Ytterplagg var det tydligen någon speciellt med så dom får bara läggas undan över en dag - och inte en natt. Så jag får ta mig dit lite senare för att skaffa den, med rabatt-lappen. Just nu struntar jag i om det blir rätt jacka, jag vill bara bli lite varm. Det snöar ju för tusan! Fast den som jag köper är ju inte helt fel den heller. Kanske tillochmed finare? :) Är väldigt kär i hela stilen på de här jackorna. De är så "skogsmulle-aktiga" och sånt gillar jag. Kommer matcha fint till mina awesome, grova gummistövlar <3 haha


bloglovin
Related Posts with Thumbnails
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; kul att du röstar i veckans blogg :D

2010-10-21 @ 13:43:12
URL: http://starofusa.blogg.se/
Postat av: jennifer

Surt ..

2010-10-21 @ 14:41:55
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/
Postat av: viki

Jobbigt... =(

Sv; Ingen orsak alls :)

Hoppas du haft en bra dag annars!

2010-10-21 @ 20:07:03
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

det där är verkligen det sämsta med h&m, det är nästan aldrig så att kläderna man beställer kommer på en gång. sjukt irriterande!

sen måste jag säga att jackan till höger är finast, enligt mig (: köpte en precis likadan idag (:

2010-10-23 @ 23:12:09
URL: http://emmaswardrobe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Surt :( Har själv den högra jackan (fast i gråsvart) och den är jättebra :)

2010-11-02 @ 21:18:24
URL: http://alittleflower.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0