Datorstädning.

Kategori >> Foto
2010-11-19 @ 01:29:42


Har rensat bland bilder i den externa hårddisken idag. Massa bilder från i somras som bara har fått ligga där och samla damm. Men nu har jag fört över de bästa så jag har lite roliga andra bilder här. Här kommer en favorit från när jag fotade reversering hos mamma, mycket tjusig -HELT OREDIGERAD- extrem närbild på en orchidé. :)

Nu är det läggdags för mig, på tok för sent som vanligt. Uscha. Och glöm inte designauktionen som avslutas imorgon (eller ja, senare idag) 21.00! Klicka här för att komma dit.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0