Visset.

Kategori >> Vardag
2010-06-22 @ 12:13:35


Åh skit också. Efter den långa skåneresan kom vi hem till en mycket deppig kaffeplanta i köket. Vissa blad ser fortfarande sådär fina ut men jättemånga är alldeles torra och döda. Det är den enda växten vi har hemma och jag var så glad när vi köpte den, för den gjorde sig så bra i köksfönstret.

 

Tyvärr är det lite typiskt mig att "glömma" sånt där som att vattna blommor. Jag gjorde ju en surdegsstart för några månader sen, som var jättejobbig att göra och som skulle matas en gång i veckan med mjöl och vatten. Efter att jag hade glömt mata den en vecka blev jag så trött på att den stod där i kylskåpet och såg ledsen ut, så jag slutade mata den (!). Slutligen slängde jag surdegsstarten. Tur att jag inte är lika kass på att mata hunden i alla fall! haha.


bloglovin
Related Posts with Thumbnails



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visas bäst i: Mozilla Firefox
& designen har JAG gjort.
Intresserad av ny design?

Jag gör tyvärr inte beställningsdesigner just nu.
Välkommen tillbaka senare :)

bloglovin
RSS 2.0